Звіт про проведені заходи щодо Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства
№ з/п | Назва та тема заходу | Учасники | Відповідальні |
1 | Профілактичні заходи : урок-лекція "Актуалізація проблеми насильства та жорстокого поводження з дітьми у шкільному просторі". | 10-ті класи | психолог Шевченко А. М. |
2 | Перегляд призентації та соціальних роликів на тему: "Насилля серед молоді" | 9-ті класи | психолог Шевченко А. М. |
3 | Урок з елементами тренінгу:" Профілактика жорстокого поводження" | 7-Б клас | психолог Шевченко А. М. |
4 | Анкетування 5-х класів для виявлення проявів насильства. | 5 класи | психолог Шевченко А. М. |
5 | Заняття на тему «Сім’я без насильства!» | 6-ті класи | Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І. |
6 | Перегляд відеороликів на тему: «Ми проти насильства» | 3-ті класи | Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І. |
7 | Онлайн анкетування «Чи все ми знаємо про СНІД» | 9-10 ті класи | Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І. |
8 | 3 грудня - Міжнародний день людей з обмеженими фізичними можливостями «Хай добрим серце ваше буде» | 8- мі класи | Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І. |
9 | 10 грудня – Міжнародний день прав людини: «Як не стати жертвою торгівлі людьми» | 11-ті класи | Соціальний– педагог Абдрахманова Г. І. |
Заняття спрямоване на зняття емоційного напруження та формування позитивних емоцій
КРИЧАЛКИ-ГУКАЛКИ
Енергізатори даного розділу відрізняються від інших активними, яскраво вираженими діями: якщо говорити, то голосно, якщо щось кидати, то зі всієї сили, і є дієвим способом вивільнення та трансформації агресії, страху, надмірного напруження.
Отже, мета проведення „кричалок-гукалок”:
· створити умови для звільнення від напруги (як емоційної, так і тілесної), надмірного збудження, негативу, гніву, страху;
· сприяти зниженню рівня агресивності завдяки вивільненню агресії нестандартним способом та трансформації її у певну дію;
· досягти розслаблення та самоусвідомлення;
· налагодити контакт з самим собою;
· розвивати власний потенціал.
МІШЕЧОК ДЛЯ КРИКУ
Ведучий: „Уявіть, що у середині кола стоїть Мішечок для крику. Пропоную викричати у нього те, що вас зараз переповнює ”.
Учасники викрикують по черзі і невербально посилають свій крик (веселий, сумний, радісний, і т. д.) у мішечок. В кінці вправи, як варіант, тренер доповнює, що, якщо в мішечку є хоча б один веселий крик, то всі крики також стають веселими. Мішечок з веселими криками учасники витрушують у вікно чи за двері, подумки посилаючи радість тим, кому бажають.
КРИЧАЛКА-МОВЧАЛКА
За першим сигналом тренера учасники кричать (або сміються) що є сили 1-5 хвилин. За другим сигналом тренера всі затихають, сідають або лягають на підлогу, заплющують очі і слухають тишу 1-5 хвилин. Поки учасники ще не розплющили очі, тренер пропонує їм сконцентрувати увагу на своєму диханні та подихати через долоні, очі, лоб, стопи, спину, живіт; розплющити очі і поступово повільно підвестися. Заміною крику або сміху є тупотіння, аукання, бубніння, хрюкання і т. д.
ЕМОЦІЯ ПО КОЛУ
Учасники утворюють коло і кожен називає по одній емоції (наприклад, радість, гнів і т. д.) та запам’ятовує її. Після цього хтось з учасників вигадує певну ситуацію і кидає м'яч іншому учасникові, пропонуючи продовжити речення та назвати свою емоцію чи почуття. Наприклад: „Коли я стою у черзі, то... відчуваю радість!” (або тренер роздає учасникам незакінчені речення). Гру закінчено, коли м'яч побував у кожного.
Аптечка психологічної самодопомоги "Як ти?"