/Files/images/школа3.jpg
Науково-методичний супровід

Методичне забезпечення функціонування Школи сприяння здоров’ю (ШСЗ) здійснюється через впровадження здоров’язберігаючих і здоров’яформуючих технологій на основі особистісно-орієнтованого підходу. Вибір цих технологій залежить від професійної компетентності педагогів, вікових особливостей учнів та показників їхнього здоров’я.

Цьому сприяє система методичної роботи, впливовими компонентами якої є педради, психолого-педагогічні семінари, методичне об"єднання класних керівників, робота творчих груп.

Науково-методична діяльність вчителів школи – ШСЗ має вагомі досягнення: участь у районному та обласному ярмарку педагогічних ідей, узагальнення досвіду роботи вчителів щодо впровадження здоров’язберігаючих технологій, керівництво науково-дослідницькою роботою учнів (МАН, екологічні проекти та акції).

З метою реалізації валеологізації змісту освіти в школі вводяться:

в школі І ступеню:

- предмет «Основи здоров’я»

в школі ІІ ступеню:

- предмет «Основи здоров’я»

- спецкурс «Харківщинознавство» (9 клас)

в профільних класах школи ІІІ ступеню:

- факультатив «Захисти себе від ВІЛ»

Освітня робота

При формуванні культури здоров’я велика увага приділяється ефективності організації освітнього процесу: навчально-виховний компонент ШСЗ співвіднесено з граничнодопустимим навантаженням; запровадження раціонального режиму функціонування школи, дотримується співвідношення інваріантної і варіативної складової, вивчення освітніх запитів учнів і батьків щодо формування навчального плану, викладання предмету «Основи здоров’я.

Відповідно до програми ШСЗ «Здорова дитина – майбутнє країни» виховна система школи орієнтована на здоровий спосіб життя з метою виховання здорової особистості.

«Від екологічної освіти та виховання до екологічної культури» - під таким гаслом здійснюється в школі формування екологічної свідомості учнів. Щорічно учні приймають участь у акціях «Зелена весна», «Зелене подвір’я» «Подаруй квітку школі», «Макулатуринг», «Зроби добро - нагодуй птахів», «Збережемо ялинку у Новий рік» тощо.

Учні школи беруть участь у науково-дослідницькій роботі; у Міжнародних екологічних проектах та семінарах у Польщі, Австрії, Франції, Болгарії, Литві, країнах СНГ тощо.

Провідниками просвітницької роботи щодо безпеки життєдіяльності учнів виступають члени загонів ДЮП і ЮІР. Їх діяльність позначається і на зменшенні кількості травмування учнів під час освітнього процесу і в позаурочний час, в побуті.

Створені спортивні секції з баскетболу та тхеквандо; спеціальні та підготовчі групи здоров’я. Протягом року всі учні школи є учасниками циклу спортивних змагань з легкої атлетики, бігу, «Шкіряний м’яч», «Козацький гарт», змагання з допризовної підготовки, у Спартакіаді, у іграх «Джура» та «Патріот». Щороку традиційними є День здоров’я 7 квітня, День Цивільного захисту, огляд строю та пісні, змагання «Нумо, хлопці!» та «Веселі старти».

Водночас не слід забувати, що здоров’я учнів залежить від професійного здоров’я педагога. Щороку вчителі проходять медогляд лікарів-спеціалістів.

Оздоровлення учнів

Велика увага в Школі сприяння здоров’ю приділяється відпочинку школярів у пришкільному закладі відпочинку з денним перебуванням «Дружба». Щороку діти пільгових категорій оздоровлюються у заміських дитячих таборах та санаторіях. Учні школи відпочивають з батьками на морі.

Партнерська діяльність

Педагогічний колектив дбає про тісну співпрацю з батьками учнів у формуванні здорового способу життя. Для них проводяться нетрадиційні батьківські збори, лекції, консультації психолога та лікарів-спецалістів, тренінги, анкетування.

Реалізовувати Концепцію і програму Школи сприяння здоров’ю «Здорова дитина – майбутнє країни» нам допомагає також активна співпраця з ЦСССДМ, ССД, службою молоді та спорту Слобідського району.

Зміст освіти в школі будується на основі державного стандарту загальної середньої освіти, регіональної програми розвитку освіти в Слобідському районі Харківської області, етнокультурних та національних традицій українського народу.

Кiлькiсть переглядiв: 882