/Files/images/гаджет.jpg

Перелік правил щодо використання гаджетів

у освітньому процесі

Учні та вчителі мають право:

  1. За домовленістю використовувати гаджети на уроках для отримання необхідної інформації з відповідної теми. У випадку відсутності гаджетів у деяких учнів застосовувати парну чи групову форму роботи для пошуку інформації.
  2. Використовувати інформацію, отриману з Інтернету для подальшого опрацювання та комплексного відтворення.
  3. Пропагувати активне використання сервісів Google.
  4. Використовувати електронні підручники на уроках за потреби та можливості учнів згідно тем, які вивчаються.
  5. Використовувати гаджети для відеодописів та оформлення місцевого навчального матеріалу під час проведення екскурсій, походів, інших позакласних та позашкільних заходів.
  6. Використовувати Wі-Fі ліцею, але без доступу до соцмереж.

    Категорично забороняється:

  1. Під час онлайн спілкування ображати опонента.
  2. Використовувати ненормативну лексику під час віртуального спілкування.
  3. Використовувати та поширювати сайти, у яких пропагується насильство.
  4. Порушувати авторські права при відтворенні та копіюванні інформації з Інтернету.
  5. Грати в розважальні ігри та спілкуватися в соцмережах під час уроків.
  6. Користуватися мобільними телефонами під час виконання контрольних, практичних та самостійних робіт.
  7. Без дозволу здійснювати фото- та відеознімання під час уроків.

Кожен користувач гаджетів зобов’язаний:

  1. Дотримуватися культури спілкування.
  2. Фіксувати посилання на сайти, з яких отримано інформацію.
  3. Нести особисту відповідальність за збереження власного гаджета та оргтехніки, яка є шкільним майном.
  4. Вимикати мобільні телефони під час виконання контрольних, практичних та самостійних робіт.
  5. Дотримуватись правил профілактики негативного впливу гаджетів на здоров’я людини.
  6. Дотримуватися усіх пунктів даного кодексу.

Примітка.

  1. Даний перелік правил не є вичерпним.
  2. Розробити та оприлюднити у кожному класі правила профілактики негативного впливу гаджетів на здоров’я людини (зору, постави, слуху).
  3. Розробити систему покарань за не дотримання правил цього кодексу учнями та учасниками освітнього процесу не ображаючи при цьому їх честь та гідність.
Кiлькiсть переглядiв: 1112